sestdiena, 2014. gada 31. maijs

Jauns sākums!

Sveiki!

  • Es esmu veidojusi dažādus blogus par dažādām tēmām, lielākoties par skaistumu, drēbēm un stilu, jo tas ir tas ar ko es saskaros bieži.
  • Es studēju, tādēļ no manis rakstus varēs sagaidīt diezgan bieži sakarā ar manu ne tik saspringto grafiku un vasaras brīvlaiku.
  • Es esmu dažādos sociālajos tīklos, tādēļ arī no tiem varu smelties idejas jauniem rakstiem. 
  • Ja sekotāju būs daudz, tad protams uzlabosies rakstu kvalitāte un emuāra/bloga izskats.

Ja kādam ir ieteikumi vai padomi, kā arī iespējami jautājumi, droši tos rakstīt komentāros zem attiecīgā raksta.
Taisīšu padomu rakstus, DIY. rakstus, stila rakstus, rewiew rakstus, kā arī dažādus nedēļas iecientītāko lietu rakstus.

Rakstus ievietošu (vasras periodā līdz septembrim) - divas reizes nedēļā, (no septembra - maijam) reizi nedēļā, ar izņēmumiem - 2-3 reizes nedēļā, ja pēkšņi ir kas tāds, ar ko steidzami jāpadalās.

Uz drīzu tikšanos! :))



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru